Geoblog.pl    regattapl    Podróże    Bałkany: Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Słowenia    sobota- Tolmin -> Wiedeń

sobota- Tolmin -> Wiedeń

Austria
Austria, Vienna

Rano niespiesznie spakowaliśmy rzeczy. Grupa pojechała swoim busem wcześniej, my natomiast zdecydowaliśmy, że możemy po drodze zatrzymać się w jakimś ciekawym miejscu gdzie prognozy zapowiadają sprzyjające warunki pogodowe. W okolicy natomiast padało trzeci dzień z rzędu. Strumyk miał biały kolor spienionej rwącej rzeki, niczym nie przypominającej tamtego spokojnego cieku. Padało bez przerwy. Jechaliśmy drogą między górami. Dookoła potworzyły się lokalne wodospady. Skały nie przyjmowały wody, więc teraz spływała wszystkimi możliwymi drogami. Wyglądało to pięknie, gdy co chwila zauważaliśmy nowy spory wodospad, który przy ładnej pogodzie nigdy by tam nie zaistniał.
Minęliśmy granicę Słowenia-Włochy, następnie Włochy-Austria, aby wieczorem dotrzeć do Wiednia. Tam zrobiliśmy sobie przerwę w podróży. Znaleźliśmy nocleg i ruszyliśmy jeszcze na miasto na piwko lub 2.